SAVETHISBLOG COMMUNITIES

savethisads

Monday, January 31, 2011

Jam tangan tanpa nombor sumpah awesome!



aku suka gila jam ni..jam ni takde nombor,takde jarum jam atau minit,so macam mana nak tahu waktu jam ni?mari aku ajar korang macam mana nak guna jam ni..pastu korang akan terasa jam ni sungguh awesome!.



sebenarnye takde la susah sangat nak tengok jam ni kan?yang garisan kecik tu tunjukan minit,pastu yang garisan besar tu tunjukkan jam,dah  settle,.thanks to robert dabi for this watch!kalau korang nak bli,klik sini okeh?harga dia dalam 110 hingga 150 euro..



haa..lagi satu,korang boleh customize jam ni..kalau korang mampu,beli la banyak then boleh customize ikut cita rasa korang..cool!


credit to yankodesign
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

  1. eh, berpusing kepale nak bace jam berpusing-pusing tu. haha

    ReplyDelete
  2. we, carikan aku jam yg anti-clockwise... serius2...

    ReplyDelete
  3. dasat.. mcm dlm anime naruto plak skali tgk ^^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...