SAVETHISBLOG COMMUNITIES

savethisads

Friday, January 14, 2011

Mari bersihkan kertas anda!

Ni mesin masa depan yang aku jumpa.awesome gila sebab mesin ni dapat bersihkan kertas korang yang penuh dengan dakwat tu jadi kertas yang bersih.secara tak langsung,korang dapat recycle kertas korang kan?aku sebagai student,dapat rasa yang mesin ni sangat berguna.selain dapat guna balik kertas ni,korang dapat jimatkan duit kan.Tak payah lagi perabis duit nak beli kertas...cool..



Mesin menggunakan radiasi elektromagnetik untuk pecahkan ikatan molekul warna pada kertas.kan aku da cakap,mesin ni memang awesome..bagus betul designer Mohsen Saleh ni.name macam melayu je..anda memang genius!


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

  1. style gile mesin ni. mcmni mmg org tak beli A4 paper.

    ReplyDelete
  2. best gile..xpayah beli kertas dah..masuk je dlm mesin tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...