SAVETHISBLOG COMMUNITIES

savethisads

Sunday, March 6, 2011

Kisah seekor manusia anjing

ok..aku tak nak cakap banyak..aku ingat malas nak update hari ni.tapi bile dah jumpe gambar ni,aku memang kena update.Korang penah bayang tak muke manusia macam anjing?ni dia kisah seekor (tak boleh panggil seorang dah)mamat anjing dari brazil telah buat satu pembedahan melekatkan muka anjing pada wajah nya.muka takde la buruk mane pon.Tapi nak jugak muka macam anjing..sumpah kau anjing sebab tak bersyukur dengan nikmat muka yang tuhan bagi.

wajah asal

ready

bangkai kepala anjing digunakan

mula dengan mata

telinga pulak

proses memasukkan muncung

proses melekatkan muncung

die ingat die otai kot
siap lah "SEEKOR MANUSIA ANJING"


yang aku peliknya,darah manusia mane boleh campur dengan darah anjing?kemungkinan bangkai muncung tu akan busuk..good job kepala atuk kau kawan!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 comments:

  1. nak makan nannti camne??? ishhh..rugi muke lawa2...

    ReplyDelete
  2. muka hensem tapi nak jadi anjing. adoi~

    ReplyDelete
  3. dah xde keje dah ke.. ish ish

    ReplyDelete
  4. sayang... muka dah ensem.. bajet bertambah hensem la tuh.. manusia.. tak pernah bersyukur~

    ReplyDelete
  5. aku rase gimik je tu..teknik gambar je kot..tp kalau betui mmg bodos itu org..mcm lah tak tau..darah manusia mane ngam dgn anjing..mau busuk tu nnti mcm encek kite ckp tu..kan kan kan hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...